تبلیغات محیطی در تهران

انجام تبلیغات محیطی در ایران

تبلیغات محیطی در تهران

انجام تبلیغات محیطی در ایران

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با گسترش وسایل حمل و نقل و تردّد و سیر به سوی رفاه و آسایش ، امروزه هواپیما به عنوان سریع ترین و راحت ترین نوع وسایل تردد در همه جای دنیا گرایش خیل عظیمی از مردم دنیا را به سمت خود کشانده تا از بین وسایل حمل و نقل ، هواپیما را برای سیر و سفر خود به جای جای دنیا برگزینند تا علاوه بر صرف کمترین و کوتاه ترین زمان ، راحتی بیشتری را در طول سفر تجربه کنند.

لذا می توان گفت فرودگاه ها یکی از شلوغ ترین و پر ترددترین نقاط محسوب می شوند که همه روزه افراد زیادی اعم از افرادی که از یک شهر به شهر دیگر سفر می کنند یا حتی توریست های خارجی که به داخل کشورمان می آیند را در بر می گیرند . پس باید به دنبال راهی برای ایجاد تنوع بصری و جلوه دادن به این فضای عمومی بود .

کانون مشاوره و تبلیغات محیطی فراهنر پیشرو در ارائه تبلیغات محیطی کشور گامی را در جهت زیباسازی فضاهای فرودگاه و همچنین به نمایش گذاشتن تبلیغات شرکت ها و برند های حرفه ای بر روی سازه های تبلیغاتی نظیر بیلبوردها ، استند ها ، استرابوردها ،لایت باکس ها و ... برداشته و به این جهت مکان های زیر را در فرودگاه تهران جهت اجاره واگذار می نماید.

1- سالن انتظار فرودگاه

2-فضای بیرون فرودگاه

3- سالن ترانزیت فرودگاه

4- فضای پارکینگ فرودگاه

5- سالن تحویل بار مسافر

6- محوطه داخلی فرودگاه

7- ستون داخل سالن فرودگاه

8- سالن گمرک

9- سالن خروجی و گذرنامه 

10- سالن مرکزی پروازهای بین المللی

11- ترمینال فرودگاه

12- سالن پرواز داخلی و خارجی و ...

جهت کسب اطلاعات بیشتر از تعرفه ی اجاره ی فضاهای تبلیغاتی فرودگاه تهران به آدرس www.farabillboard.com مراجعه نمایید.



  • امیر حریربافان
  • ۰
  • ۰

استفاده از تبلیغات بیلبوردی در فضای شهرها هر روزه رایج تر می شود و شاید دلیل عمده این باشد که آنها نسبت به دیگر رسانه های تبلیغاتی قادرند با هزینه کمتری افراد بیشتری را به سمت خود جذب کنند البته شکی نیست که این روزها افراد نسبت به گذشته زمان بیشتری را در حال رانندگی به سر می برند و این خود موجب گسترش تبلیغات بیلبوردی در فضای شهرها شده است. بنابراین با توجه به افزایش روزافزون بیلبوردهای تبلیغاتی، بد نیست که صاحبان شرکت ها و بنگاه های اقتصادی با هوشمندی بیشتری نسبت به سفارش بیلبوردهای تبلیغاتی اقدام کنند.


ترافیک بیلبوردهای تبلیغاتی در شهر

تصور کنید صدها کیلومتر را پیموده اید، بدون آنکه حتی یک بیلبورد دیده باشید. شما که دائما در حال رانندگی هستید و فرصت چندانی برای خواندن روزنامه ها و تماشای برنامه های تلویزیونی ندارید، جز دیدن بیلبوردها چه راهی برای آگاهی از آخرین محصولات شرکت ها دارید؟ شکی نیست که برداشتن بیلبوردها از فضای شهری کار چندان سودمندی نیست و چنانچه تمامی استانداردهای لازم در طراحی آنها به کار گرفته شود، حتی می توان به گسترش زیبایی شهرها هم امیدوار بود. چه بخواهیم چه نخواهیم بیلبوردها به یک رسانه تبلیغاتی موثر تبدیل شده اند اما وجود بی شمار بیلبوردها در جای جای شهرها با فرهنگ ها و آداب و رسوم متفاوت موجبات نارضایتی شهروندان و انزجار آنها از دیدن این همه تابلوی تبلیغاتی را فراهم آورده است.

این روزها شرکت های کوچک و بزرگ تنها راه توفیق خود را در نصب بیلبوردهای بزرگ در مسیرهای پرتردد جست وجو می کنند. به یاد داشته باشید، بیلبوردها زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کنند که آگاهانه و متناسب با فرهنگ هر منطقه در مکانی مناسب و پررفت و آمد و عاری از بیلبوردهای چندگانه نصب شوند.

اما به راستی چرا این روزها افراد به دنبال راهی برای خلاص شدن از دست بیلبوردها می گردند؟


ببلبوردها بدنما هستند

برخی مردم بر این باورند که بیلبوردها محصولات تحت سلطه انسان ها را نمایش می دهند و حق ندارند بر بالای سر انسانها خودنمایی کنند. بیشتر آنها با دیدن این بیلبوردها احساس خطر می کنند و تا حدودی از سلطه آنها بر زندگی شان بیم دارند و کمتر در برابر آنها می ایستند.


بیلبوردها طبیعت گریزند

 انسان ها را از دیدن آسمان، دشت ها و دریاچه ها محروم می سازند. البته این روزها به خاطر ساخت و ساز برج های آسمانخراش انتظار دیدن آسمان کمی غیرممکن است ولی به هر حال این افراد، بیلبوردها را بیشتر مورد بی مهری قرار می دهند چرا که زورشان به صاحبان برج های بلند نمی رسد.


بیلبوردها تحریک کننده نیستند

با توجه به اندازه بیلبوردها، برخی معتقدند این تابلوها فاقد قدرت اثرگذاری هستند. به نظر آنها بیلبوردها نمی توانند افراد را برای مدت زیادی مجذوب خود سازند چرا که عمدتاً جایی نصب می شوند که افراد فرصت لازم برای دیدن آنها را ندارند. اگر چه بیلبوردها در نگاه اول جذابیت چندانی را به بینندگان منتقل نمی کنند ولی با به کارگیری روش های جدید می توان میزان اثرگذاری آنها را به شدت افزایش داد. به طور مثال با جان بخشیدن به کالبد ساکن بیلبوردها و استفاده از عناصر طبیعی در طراحی آنها مثل استفاده از بخار روی یک فنجان چای می توان افراد بیشتری را مجذوب آنها کرد.


بیلبوردها آلاینده هستند

تاکنون به اطراف بیلبوردها دقت کرده اید؟ تعجبی ندارد که بعضی اوقات آنها را به محلی برای ریختن زباله تشبیه کنید. در پای بعضی از این بیلبوردها آنقدر علف روییده است که هر لحظه خطر آتش سوزی احساس می شود. 


بیلبوردها حادثه ساز می شوند

بررسی ها نشان داده است بیلبوردها عامل اصلی بسیاری از تصادفات بوده اند. برخلاف برخی که معتقدند بیلبوردها چندان توجه شان را جلب نمی کنند، بعضی ها در حال رانندگی محو تماشای بیلبوردها می شوند و به کلی فراموش می کنند که در حال رانندگی در جاده ای پرتردد هستند.


بیلبوردها ابهام برانگیزند

حتماً بیلبوردهایی را دیده اید که به طور همزمان دو محصول مجزا را نمایش می دهند. در این نوع بیلبوردها یکی از محصولات، محصول اصلی است و محصول دیگر محصولی است که مشتری در ازای خرید محصول اصلی شانس بردن آن را به دست می آورد. به طور مثال در بیلبورد یکی از شرکت های بزرگ لوازم خانگی، اتومبیل های قرعه کشی چنان بزرگ تر از تلویزیون های LCD نمایش داده شده اند که هر بیننده ای در نگاه اول تصور می کند با خرید اتومبیل های مذکور شانس بردن یکی از تلویزیون ها را به دست می آورد، در حالی که او با خرید هر یک از تلویزیون ها می تواند در قرعه کشی اتومبیل های نمایش داده شده شرکت کند.


بیلبوردها کتاب قصه اند

تحقیقات نشان می دهد افراد توجه چندانی به بیلبوردهای شلوغ ندارند. در بسیاری از بیلبوردهای امروزی برخی شرکت ها به تمامی ویژگی ها و منافع حاصل از محصول شان اشاره می کنند، در واقع آنها با به کارگیری تصاویر نامناسب و فونت های زمخت مشتری را دچار انزجار می کنند.


در نظر داشته باشید که همه این عوامل در نتیجه نداشتن دانش صحیح از طراحی بیلبورد و نشناختن نقاط مناسب فضای شهری برای تبلیغات به وجود می آید و این نکته را به یاد داشته باشید که بیلبوردهای تبلیغاتی زمانی سودمند اند که با شناخت صحیح از مکان نصب و داشتن وضوح دید و روشنایی در روز و شب و همچنین خلق خلاقیت در تبلیغ و در عین حال سادگی و استفاده صحیح از رنگ ها تاثیر تبلیغات شما را دو چندان کنند. کانون تبلیغات فراهنر به عنوان مشاوره رسمی بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح کشور تمام ضعف هایی را که میتواند یک بیلبورد تبلیغاتی را با بازخوردهای منفی مواجه سازد بررسی کرده و بر آن است تا راهکارهایی را ارائه دهد تا علاوه بر داشتن شهری زیبا از بیلبوردهای زیبا ، تبلیغات شما را برای همیشه در ذهن عابران خیابان ها ثبت کند .

برای اطلاعات بیشتر از بیلبوردهای تبلیغاتی هر یک از شهر ها و نحوه ی واگذاری آنها به سایت www.farabillboard.com مراجعه نمایید.

 

  • امیر حریربافان