تبلیغات محیطی در تهران

انجام تبلیغات محیطی در ایران

تبلیغات محیطی در تهران

انجام تبلیغات محیطی در ایران

۴ مطلب در اسفند ۱۳۹۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مزایده گزار: سازمان زیباسازی شهرداری اراک
 تاریخ: 1393/12/28
شماره آگهی: -
آدرس: مرکزی، اراک واقع در خیابان شیخ فضل اله نوری داخل پارک شهر

شرح آگهی

آگهی تجدید مزایده عمومی
مجوز اکران آگهی و تبلیغات بر روی سازه های تبلیغاتی شامل پنج مجموعه پک تبلیغاتی
سازمان زیباسازی شهرداری اراک در نظردارد مجوز اکران آگهی تبلیغات بر روی سازه های تبلیغاتی تحت تصرف خود را بر اساس مجموعه های پک های تعیین شده واقع در سطح شهر اراک از طریق برگزاری مزایده عمومی به کانون های تبلیغاتی واجد شرایط دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار نماید. لذا متقاضیان شرکت در مزایده می توانند به مدت 10 روز کاری از تاریخ 94.1.5 لغایت پایان وقت اداری روز 3شنبه مورخ 94.1.18 به واحد امور قراردادهای سازما زیباسازی شهرداری اراک واقع در خیابان شیخ فضل اله نوری داخل پارک شهر مراجعه و اسناد مزایده را دریافت نمایند. ضمنا تاریخ بازگشایی پاکات روز 4 شنبه مورخ 94.1.19 راس ساعت 10 صبح در محل دفتر شهرداری اراک خواهد بود. شرکت کنندگان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر به سایت سازمان به آدرس www.zibasazi.arak.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 08632211162 تماس حاصل نمایند.
روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری اراک

  • امیر حریربافان
  • ۰
  • ۰

شرکت ال جی بیلبوردی در عربستان صعودی در شهر ریاض به پا کرده است که ارتفاع آن 12 متر و عرض آن 240 متر می باشد و در کل 3000 متر فضا را بر حسب مکعب اشغال کرده است، این بیلبورد تبلیغاتی که برای گوشی هوشمند ال جی  G3  بوده است توانست رکورد بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی جهان را در گینس از آن خود کند.

این;کمپین تبلیغاتی در فرودگاه پادشا خالد بر پا شده است و در ساخت آن از 1800 تن فولاد استفاده شده تا هر سال توسط 20 میلیون مسافر دیده شود  . شرکت ال جی اعلام کرده است که این بلیبورد تبلیغاتی 25 میلیون دلار درآمد سالیانه خواهد داشت. در تصاویر زیر با مشاهده ی افرادی که در کنار این بیلبورد ایستاده اند می توانید عظمت این سازه ی تبلیغاتی غول پیکر را تصور کنید.  

  • امیر حریربافان
  • ۰
  • ۰

فرابیلبورد  مشاور و مجری تخصصی تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد در بزرگراه های شهر تهران می باشد. از آنجایی که لزوم توجه به تبلیغات محیطی از سوی سازمان زیبا سازی شهر تهران و سایر نهاد های مربوطه برای داشتن شهری که عناصر بصری اش به آرامش شهروندان کمک کنددر خور توجه است ، این مجموعه  با در اختیار داشتن اطلاعات کاملی در خصوص بیلبوردهای تبلیغاتی - پل های عابر پیاده - پل های روگذر و انواع سازه های تبلیغاتی در کلیه اتوبان های شهر تهران آماده همکاری با شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی می باشد.

 

اجاره بیلبورد در اتوبان های تهران
http://www.farabillboard.com/نوشته-ها/مقالات/اجاره-بیلبورد-در-اتوبان-های-تهران.html

بزرگراه آفریقا

بزرگراه اشرفی اصفهانی

بزرگراه آزادگان

بزرگراه شهید بابایی

 بزرگراه شهید باقری

بزرگراه بعثت

بزرگراه شهید چمران

بزرگراه شهید حقانی

بزرگراه آیت‌الله حکیم

بزرگراه شهید همت

بزرگراه امام علی

بزرگراه جلال آل‌احمد

بزرگراه محمدعلی جناح

بزرگراه آیت الله کاشانی

بزرگراه کردستان

بزرگراه شهید محلاتی

بزرگراه شهید مدرس

بزرگراه نواب صفوی

بزرگراه نیایش

بزرگراه رسالت

بزرگراه آهنگ

بزرگراه آیت الله صدر

بزرگراه صیاد شیرازی

بزرگراه آیت‌الله سعیدی

بزرگراه شهید ستاری

بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری

بزرگراه شهید تندگویان

 بزرگراه یادگار امام

بزرگراه شهید زین‌الدین

شما می توانید با استفاده از قابلیت جستجوی پیشرفته در سایت ما نام اتوبان مورد نظر به اطلاعات  آن محدوده دسترسی پیدا کنید.

برای دیدن اطلاعات بیلبورد ها به وبسایت WWW.FARABILLBOARD.COM   مراجعه کنید. 

بزرگراه شیخ


  • امیر حریربافان
  • ۰
  • ۰

چرا باید از تبلیغات محیطی استفاده کرد؟

تبلیغات محیطی یک روش عالی برای دست یابی به افراد در مکان های زندگی، کار و بازی آنهاست.
تبلیغات محیطی، رسانه ای است که در همه جا حضور دارد و هنگامیکه خلاقیت با آن ترکیب شود، محیط های تبلیغاتی جدیدی را ایجاد می کند که قبلا وجود نداشته اند. محیط های تبلیغاتی که می توانند افراد را در مسیرشان متوقف سازند.
با ادغام این رسانه های سنتی و غیر سنتی، محیط بیرون طیفی از انتخاب های رسانه ای را ارائه می دهد که بی نظیر هستند. انتخاب ها و ترکیبات تنها به وسیله ی تصور ما محدود می شوند.

برخی آمارها از تبلیغات محیطی

این روزها مردم، زمان زیادی را خارج از منزل می گذراند، با این وجود بودجه های تبلیغاتی بسیار اندکی صرف تبلیغات محیطی می شوند.بیلبورد تبلیغاتی

تبلیغات محیطی یکی از مقرون به صرفه ترین نوع تبلیغات 

از قدیم CPM (هزینه برای هر هزارنفر) برای تبلیغات محیطی یکی از کم هزینه ترین موارد بوده است، به طوریکه تنها نسبت به تبلیغات رادیویی در رتبه دوم قرار می گیرد. این امر برای تبلیغ کنندگان چه معنایی دارد؟ دسترسی به افراد بیشتر با هزینه ی کمتر. بسیار ساده است، درست است؟


تبلیغات محیطی در ذهن مخاطب ماندگار میشود

مصرف کنندگان از محیط آگاه هستند. همانطور که آنان زندگی روزمره شان را می گذرانند، از تبلیغاتی که مشاهده می کنند یادداشت برداری می کنند. این گراف آمار روبرو شدن مصرف کنندگان با رسانه های خاص را نشان می دهد که توسط آنها گزارش شده است.

مقایسه ی تبلیغات محیطی با دیگر گزینه های تبلیغاتی

برخلاف تلویزیون، رادیو و یا صنعت چاپ، تبلیغات محیطی رسانه ایست که نمی تواند خاموش شود یا خاتمه داده شود. مشاهده کنندگان نمی توانند در حین عبور از کنار یک تبلیغ محیطی یا ورود به محدوده ی دید نمایشگرهای تعبیه شده به صورت استراتژیک-مانند بیلبوردها- آنها را رد کنند. در مورد تلویزیون، رادیو، صنعت چاپ و اینترنت، مصرف کنندگان دارای این اختیار هستند که کانال را عوض کنند، تبلیغ را رد کنند، آن صفحه را رد کنند (یا از بین ببرند) و یا صفحه مرورگر را ببندند.
در تبلیغات محیطی مصرف کنندگان به فضاهای تبلیغاتی کنترل ندارند. این امر به تبلیغ کنندگان این قدرت را می دهد که چگونه و کجا یک تبلیغ را به نمایش بگذارند. تبلیغات محیطی به تبلیغ کنندگان کنترل بیشتری بر فضای تبلیغاتیشان می دهد، از طریق “تاثیر استفاده از ویدئو” و ارائه ی بی نظیر گزینه های رسانه ای مختلف. این در حالیست که رسانه های تبلیغاتی دیگر کنترل کمتری را به تبلیغ کنندگان ارائه می کنند.

منبع:www.mohiti.com

  • امیر حریربافان