تبلیغات محیطی در تهران

انجام تبلیغات محیطی در ایران

تبلیغات محیطی در تهران

انجام تبلیغات محیطی در ایران

  • ۰
  • ۰

با گسترش وسایل حمل و نقل و تردّد و سیر به سوی رفاه و آسایش ، امروزه هواپیما به عنوان سریع ترین و راحت ترین نوع وسایل تردد در همه جای دنیا گرایش خیل عظیمی از مردم دنیا را به سمت خود کشانده تا از بین وسایل حمل و نقل ، هواپیما را برای سیر و سفر خود به جای جای دنیا برگزینند تا علاوه بر صرف کمترین و کوتاه ترین زمان ، راحتی بیشتری را در طول سفر تجربه کنند.

لذا می توان گفت فرودگاه ها یکی از شلوغ ترین و پر ترددترین نقاط محسوب می شوند که همه روزه افراد زیادی اعم از افرادی که از یک شهر به شهر دیگر سفر می کنند یا حتی توریست های خارجی که به داخل کشورمان می آیند را در بر می گیرند . پس باید به دنبال راهی برای ایجاد تنوع بصری و جلوه دادن به این فضای عمومی بود .

کانون مشاوره و تبلیغات محیطی فراهنر پیشرو در ارائه تبلیغات محیطی کشور گامی را در جهت زیباسازی فضاهای فرودگاه و همچنین به نمایش گذاشتن تبلیغات شرکت ها و برند های حرفه ای بر روی سازه های تبلیغاتی نظیر بیلبوردها ، استند ها ، استرابوردها ،لایت باکس ها و ... برداشته و به این جهت مکان های زیر را در فرودگاه تهران جهت اجاره واگذار می نماید.

1- سالن انتظار فرودگاه

2-فضای بیرون فرودگاه

3- سالن ترانزیت فرودگاه

4- فضای پارکینگ فرودگاه

5- سالن تحویل بار مسافر

6- محوطه داخلی فرودگاه

7- ستون داخل سالن فرودگاه

8- سالن گمرک

9- سالن خروجی و گذرنامه 

10- سالن مرکزی پروازهای بین المللی

11- ترمینال فرودگاه

12- سالن پرواز داخلی و خارجی و ...

جهت کسب اطلاعات بیشتر از تعرفه ی اجاره ی فضاهای تبلیغاتی فرودگاه تهران به آدرس www.farabillboard.com مراجعه نمایید.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی