تبلیغات محیطی در تهران

انجام تبلیغات محیطی در ایران

تبلیغات محیطی در تهران

انجام تبلیغات محیطی در ایران

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بیلبوردها و تابلوهای تبلیغات محیطی شهر تبریز در مکان های زیر به اجاره واگذار می گردد :

خیابان طالقانی - خیابان امام - شهرک باغمیشه -بزرگراه ولیعصر - بلوار چای کنار - میدان راه آهن - میدان ولیعصر - خیابان استاد شهریار 

جهت رزرو آنلاین بیلبوردهای تبلیغاتی تبریز و آگاهی از تعرفه اجاره تابلوهای تبلیغاتی تبریز، به سایت فرابیلبورد به آدرس www.farabillboard.com مراجعه کنید.


  • امیر حریربافان
  • ۰
  • ۰

تقریبا یک سال است که از ممنوعیت تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس های شهری شیراز می گذرد و با وجود اینکه بهره برداری از ناوگان اتوبوسی به عنوان یکی از منابع در آمدی برای سازمان اتوبوسرانی بشمار می آید در حال حاضر تعدادی از اتوبوس های شهری به دلیل تبلیغات بر روی بدنه متوقف هستند .

کارشناس روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شیراز درباره علت لغو تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس در شیراز بیان کرد :« این تصمیمی است که رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در رابطه با ممنوع شدن تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس اتخاذ کرده است و انجام این عمل بر اساس پایه دستورالعمل وزارت کشور در خصوص ممنوعیت تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس در کلان شهرها صورت گرفته است».

سفید فر افزود:« با توجه به تعداد قابل توجه تبلیغات در سطح شهر شیراز و اختشاش بصری به وجود آمده تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس ها در زمینه فرهنگی و در جهت ارتقا فرهنگ شهروندی می باشد و تبلیغات بصورت برگه های بنرA3 و استیکر داخل اتوبوس و بر روی شیشه انجام می گیرد».

به گفته کارشناس روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شیراز مدت لغو انجام تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس حدود یکسال است و این در حالی است که بهره برداری از ناوگان اتوبوسی به عنوان یکی از منابع درآمدی برای سازمان اتوبوسرانی شیراز بشمار می آید».

وی ادامه داد : «حدود دو ماه است که پیشنهاد جدید اجرای تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس را به شورای شهر داده ایم و احتمال دارد دوباره این طرح اجرا شود» .

سفید فر افزود :«هنوز پاسخی را مبنی بر تاُیید این درخواست دریافت نکرده ایم و بر همین اساس تاریخ مشخصی را نمی توانیم برای اجرای دوباره این طرح اعلام کنیم».

  • امیر حریربافان