تبلیغات محیطی در تهران

انجام تبلیغات محیطی در ایران

تبلیغات محیطی در تهران

انجام تبلیغات محیطی در ایران

  • ۰
  • ۰

فرودگاه بین‌المللی قشم که با نام “فرودگاه دیرستان” نیز شناخته می‌شود، در نزدیکی روستای دَیرِستان در مرکز جزیره قشم قرار دارد.

فرودگاه دیرستان یکی از 5 فرودگاه اختصاصی کشور است که در سال 1376 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و در حال حاضر روزانه بیش از 10 پرواز داخلی و خارجی به مقاصد تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و دوبی دارد. پروازهای فرودگاه قشم از تهران به جزیره قشم و از قشم به تهران همه روزه برقرار است اما پرواز به شهرهایی چون مشهد و اصفهان، تنها دو روز در هفته انجام می‌شود.

شرکت‌های هواپیمایی متعددی با این فرودگاه همکاری دارند که می‌توان به قشم ایر، ماهان، ایران ایر، ایران ایرتور و آسمان اشاره نمود.فرودگاه بین‌المللی قشم یکی از فرودگاه‌های بزرگ جنوب کشور به شمار می‌رود و دارای ویژگی‌های ممتازی می‌باشد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها مرتبط نمودن غرب خاورمیانه به شرق آسیا می‌باشد.

ویژگی های فرودگاه بین المللی  قشم

-قرار داشتن در مسیر A1 به عنوان یک راه هوایی بین المللی غرب خاورمیانه و اتصال آن به آسیای دور

-بستر مناسب جهت جابجایی مسافر، ترانزیت بار، کترینگ و فروش سوخت به هواپیماهای عبوری

-قابلیت ذخیره روزانه بیش از 5/3 میلیون لیتر سوخت جهت سوختگیری هواپیماهای پهن پیکر

-تجهیز فرودگاه به یکی از پیشرفته ترین خودروهای آتش نشانی فرودگاه های جهان، از نوع Panther 6×6 و دارای بالاترین استانداردهای خودروهای فرودگاهی در اروپا

-برخورداری فرودگاه از کتیگوری 7 که در سال آینده با اضافه شدن یک دستگاه خودروی آتش نشانی پیشرفته دیگر، کتیگوری فرودگاه از 7 به 9 ارتقا خواهد یافت. 

اجاره بیلبورد در فرودگاه بین المللی قشم

جزیره قشم ، بزرگترین جزیره غیر مستقل دنیا در حساس ترین نقطه استراتژیک خلیج فارس و در دهانه تنگه هرمز واقع شده است . این جزیره با مساحت 1500 کیلومتر مربع از 23 کشور دنیا وسیع تر است  حدود 300  کیلومتر مربع از جزیره ، به عنوان منطقه آزاد و 1200 کیلومتر مربع مابقی بعنوان منطقه ویژه اقتصادی تعیین شده است . موقعیت مکانی و ویژگی های طبیعی به همراه مزایای قانونی و زیرساخت های موجود فرصت مناسبی را جهت سرمایه گذاری ، بخصوص در بخش های صنعتی بوجود آورده است . 

فرودگاه بین المللی قشم به دلیل اینکه جزء فرودگاه های مهم کشور محسوب می شود و از طرفی مسیر ارتباطی غرب خاورمیانه به شرق آسیا می باشد موقعیت استراتیژی خاصی را برای انجام تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد در فرودگاه بین المللی قشم را به وجود آورده است و همچنین اینکه رفت و آمد مدیران و تصمیم گیرندگان و نگرش تخصصی به تبلیغات در فرودگاه در حوزه های مختلف یک موقعیت استثنایی برای معرفی و عرضه خدمات کالا یا محصول را فراهم آورده و روزانه به دلیل تعداد بالا پروازهای داخلی و خارجی تبلیغات و اجاره بیلبورد در فرودگاه بین المللی قشم از تآثیر گذاری بالایی برخوردار می باشد و باعث افزایش فروش برای صاحبین کالا می شود. 

 


منبع : فرابیلبورد

نشانی : www.FaraBillboard.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی