تبلیغات محیطی در تهران

انجام تبلیغات محیطی در ایران

تبلیغات محیطی در تهران

انجام تبلیغات محیطی در ایران

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فرودگاه بین‌المللی قشم که با نام “فرودگاه دیرستان” نیز شناخته می‌شود، در نزدیکی روستای دَیرِستان در مرکز جزیره قشم قرار دارد.

فرودگاه دیرستان یکی از 5 فرودگاه اختصاصی کشور است که در سال 1376 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و در حال حاضر روزانه بیش از 10 پرواز داخلی و خارجی به مقاصد تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و دوبی دارد. پروازهای فرودگاه قشم از تهران به جزیره قشم و از قشم به تهران همه روزه برقرار است اما پرواز به شهرهایی چون مشهد و اصفهان، تنها دو روز در هفته انجام می‌شود.

شرکت‌های هواپیمایی متعددی با این فرودگاه همکاری دارند که می‌توان به قشم ایر، ماهان، ایران ایر، ایران ایرتور و آسمان اشاره نمود.فرودگاه بین‌المللی قشم یکی از فرودگاه‌های بزرگ جنوب کشور به شمار می‌رود و دارای ویژگی‌های ممتازی می‌باشد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها مرتبط نمودن غرب خاورمیانه به شرق آسیا می‌باشد.

ویژگی های فرودگاه بین المللی  قشم

-قرار داشتن در مسیر A1 به عنوان یک راه هوایی بین المللی غرب خاورمیانه و اتصال آن به آسیای دور

-بستر مناسب جهت جابجایی مسافر، ترانزیت بار، کترینگ و فروش سوخت به هواپیماهای عبوری

-قابلیت ذخیره روزانه بیش از 5/3 میلیون لیتر سوخت جهت سوختگیری هواپیماهای پهن پیکر

-تجهیز فرودگاه به یکی از پیشرفته ترین خودروهای آتش نشانی فرودگاه های جهان، از نوع Panther 6×6 و دارای بالاترین استانداردهای خودروهای فرودگاهی در اروپا

-برخورداری فرودگاه از کتیگوری 7 که در سال آینده با اضافه شدن یک دستگاه خودروی آتش نشانی پیشرفته دیگر، کتیگوری فرودگاه از 7 به 9 ارتقا خواهد یافت. 

اجاره بیلبورد در فرودگاه بین المللی قشم

جزیره قشم ، بزرگترین جزیره غیر مستقل دنیا در حساس ترین نقطه استراتژیک خلیج فارس و در دهانه تنگه هرمز واقع شده است . این جزیره با مساحت 1500 کیلومتر مربع از 23 کشور دنیا وسیع تر است  حدود 300  کیلومتر مربع از جزیره ، به عنوان منطقه آزاد و 1200 کیلومتر مربع مابقی بعنوان منطقه ویژه اقتصادی تعیین شده است . موقعیت مکانی و ویژگی های طبیعی به همراه مزایای قانونی و زیرساخت های موجود فرصت مناسبی را جهت سرمایه گذاری ، بخصوص در بخش های صنعتی بوجود آورده است . 

فرودگاه بین المللی قشم به دلیل اینکه جزء فرودگاه های مهم کشور محسوب می شود و از طرفی مسیر ارتباطی غرب خاورمیانه به شرق آسیا می باشد موقعیت استراتیژی خاصی را برای انجام تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد در فرودگاه بین المللی قشم را به وجود آورده است و همچنین اینکه رفت و آمد مدیران و تصمیم گیرندگان و نگرش تخصصی به تبلیغات در فرودگاه در حوزه های مختلف یک موقعیت استثنایی برای معرفی و عرضه خدمات کالا یا محصول را فراهم آورده و روزانه به دلیل تعداد بالا پروازهای داخلی و خارجی تبلیغات و اجاره بیلبورد در فرودگاه بین المللی قشم از تآثیر گذاری بالایی برخوردار می باشد و باعث افزایش فروش برای صاحبین کالا می شود. 

 


منبع : فرابیلبورد

نشانی : www.FaraBillboard.com

  • امیر حریربافان