تبلیغات محیطی در تهران

انجام تبلیغات محیطی در ایران

تبلیغات محیطی در تهران

انجام تبلیغات محیطی در ایران

  • ۰
  • ۰

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان در هجدهمین جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات استان کردستان، اعلام کرد : تبلیغات محیطی باید مدیریت و ساماندهی شود .

کوهسار دادور با اشاره به ضرورت توجه جدی واحد زیباسازی شهرداری به موضوع نمادها و المان‌های شهری، اظهار کرد : سنندج از دیرباز شهر اصالت و فرهنگ بوده است .

وی ادامه داد : احداث المان‌ها و نمادهای زیبا به منظور ایجاد نگرش فرهنگی در ذهن مردم نسبت به سنندج یک ضرورت جدی است .

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان افزود : بی نظمی نصب بنرها و تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر سنندج خلاءهای بصری زیادی در مخاطبین و شهروندان ایجاد می‌کند بنابراین ضروری است شهرداری با کمک روابط عمومی‌های ادارات و اصحاب اندیشه و فرهنگ به زیبایی بصری شهروندان توجه کرده و نظم تبلیغات محیطی را مدنظر داشته باشند .

وی تاکید کرد : تبلیغات محیطی باید مدیریت و ساماندهی شود و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بابت ساماندهی این موضوع، شهرداری سنندج را یاری خواهد داد .

دادور در پایان خاطر نشان کرد : پیروی از اصول حرفه‌ای و همچنین داشتن نگاه فرهنگی در موضوع تبلیغات محیطی به زیباسازی شهر و آرامش بصری شهروندان کمک فراوانی می‌کند .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی