تبلیغات محیطی در تهران

انجام تبلیغات محیطی در ایران

تبلیغات محیطی در تهران

انجام تبلیغات محیطی در ایران

  • ۰
  • ۰

چرا باید از تبلیغات محیطی استفاده کرد؟

تبلیغات محیطی یک روش عالی برای دست یابی به افراد در مکان های زندگی، کار و بازی آنهاست.
تبلیغات محیطی، رسانه ای است که در همه جا حضور دارد و هنگامیکه خلاقیت با آن ترکیب شود، محیط های تبلیغاتی جدیدی را ایجاد می کند که قبلا وجود نداشته اند. محیط های تبلیغاتی که می توانند افراد را در مسیرشان متوقف سازند.
با ادغام این رسانه های سنتی و غیر سنتی، محیط بیرون طیفی از انتخاب های رسانه ای را ارائه می دهد که بی نظیر هستند. انتخاب ها و ترکیبات تنها به وسیله ی تصور ما محدود می شوند.

برخی آمارها از تبلیغات محیطی

این روزها مردم، زمان زیادی را خارج از منزل می گذراند، با این وجود بودجه های تبلیغاتی بسیار اندکی صرف تبلیغات محیطی می شوند.بیلبورد تبلیغاتی

تبلیغات محیطی یکی از مقرون به صرفه ترین نوع تبلیغات 

از قدیم CPM (هزینه برای هر هزارنفر) برای تبلیغات محیطی یکی از کم هزینه ترین موارد بوده است، به طوریکه تنها نسبت به تبلیغات رادیویی در رتبه دوم قرار می گیرد. این امر برای تبلیغ کنندگان چه معنایی دارد؟ دسترسی به افراد بیشتر با هزینه ی کمتر. بسیار ساده است، درست است؟


تبلیغات محیطی در ذهن مخاطب ماندگار میشود

مصرف کنندگان از محیط آگاه هستند. همانطور که آنان زندگی روزمره شان را می گذرانند، از تبلیغاتی که مشاهده می کنند یادداشت برداری می کنند. این گراف آمار روبرو شدن مصرف کنندگان با رسانه های خاص را نشان می دهد که توسط آنها گزارش شده است.

مقایسه ی تبلیغات محیطی با دیگر گزینه های تبلیغاتی

برخلاف تلویزیون، رادیو و یا صنعت چاپ، تبلیغات محیطی رسانه ایست که نمی تواند خاموش شود یا خاتمه داده شود. مشاهده کنندگان نمی توانند در حین عبور از کنار یک تبلیغ محیطی یا ورود به محدوده ی دید نمایشگرهای تعبیه شده به صورت استراتژیک-مانند بیلبوردها- آنها را رد کنند. در مورد تلویزیون، رادیو، صنعت چاپ و اینترنت، مصرف کنندگان دارای این اختیار هستند که کانال را عوض کنند، تبلیغ را رد کنند، آن صفحه را رد کنند (یا از بین ببرند) و یا صفحه مرورگر را ببندند.
در تبلیغات محیطی مصرف کنندگان به فضاهای تبلیغاتی کنترل ندارند. این امر به تبلیغ کنندگان این قدرت را می دهد که چگونه و کجا یک تبلیغ را به نمایش بگذارند. تبلیغات محیطی به تبلیغ کنندگان کنترل بیشتری بر فضای تبلیغاتیشان می دهد، از طریق “تاثیر استفاده از ویدئو” و ارائه ی بی نظیر گزینه های رسانه ای مختلف. این در حالیست که رسانه های تبلیغاتی دیگر کنترل کمتری را به تبلیغ کنندگان ارائه می کنند.

منبع:www.mohiti.com

  • ۹۳/۱۲/۰۷
  • امیر حریربافان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی